Nuffnang Ads

Sunday, December 29, 2013

Back to School

Haaa.. bukan untuk anak dan jauh skali untuk ak. hahaha. Hari sabtu 28/12/2013. Program office ak. Buatnye kat kediaman MB perak. Ramai woooo. dekat 2000 pelajar tapi yang dekat 3000 sebab parent la, orang pengiring laa. macam2 deme ni. bnde free datang je la kann. Upin Ipin pon ade datang thanx to KPerak sbb bawak deme. Malaysia ni banyak compny yang suka menderma mcm MRCB, Latexx, Milo, Canggih. tanpa deme prog ni takkan berjalan lancor selancor-lancornya.huuuuu. Yang penting da selesai. hehe

Banyak bnde berlaku sepanjang hari tu. kalo ikotkan siap belh buat drama bersiri. haha. pening dengan flow asyik tukar2. Pastu dengan manusia ni mmg ssh nak bersikap jujur. Allah sentiasa nmpak apa yang kt buat. senang hati je nak amik kannnn. haih. den dalam ptg tu jugak pegi hantar beg sek ke area kg gajah. dari pagi sampai ke ptg xmkn apa2 last2 dapat makan doyan kat sn (thanx zeri!!). da selesai turun barang dan makan doyan nk blk la ke ipoh. alih2 da nak smpai ipoh, bleh plak tayar kete buat hal.pecahhhh!!!! 1 keje plak. nak tukar tayar. dari baju koporat trus jadi baju karat. hahahaha. yang penting selamat sampai umah. smpai umah baru la berjumpe dengan nasi. perut org melayu kene makan nasi jugak. hehe.

Janji lps ni ak cuti lameeee.. jumpe lagi tahun depan wahai pejabatttt. ahhahahaha.. Gambar program dapat 1 je. lupe nak amik. adeh.


Dalam Dewan Kediaman MB

No comments: